Alla inlägg den 2 april 2011

Av pausa - 2 april 2011 08:08

I förrgår var jag, mamma och maken hos onkologen Gunnar. Jag var sjukt nervös innan, och oroade mig för att han skulle kom med ny information som jag inte visste om. Men han var supertrevlig, och sa inget nytt. Han var positiv och sa att jag är frisk, och att dom gör detta för att förhindra ett återfall. Anledningen till att jag får cellgifter är att cancerna satt i tunntarmen och blindtarmen med. I 6 månader ska jag hålla på. Men jag får:
Behålla håret
Sola
Dricka vin:)
Så nu känns allt lite lättare. Jag får leva som vanligt, men självklart kommer jag få en del obehagliga biverkningar som jag INTE ser fram emot. Är nog räddast för slemhinnebiverkningarna... På ett sätt känns det som om jag har fått ett halvårs respit från sjukdomen. Jag kommer bli väl omhändertagen, och troligen kommer inget nytt dyka upp under tiden som gifterna åker runt i min kropp och letar efter elaka celler. Låt jakten börja!





Presentation


Hej! Jag är en vanlig kvinna, 41 år med tre barn och man som bor på Västkusten. Den 16 februari fick jag reda på att jag har cancer i tjocktarmen. Jag operade bort 1 meter av tjock och tunntarm, dessutom blindtarmen. 41 körtlar togs bort, men INGEN var sm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig


Ovido - Quiz & Flashcards