Alla inlägg den 10 april 2011

Av pausa - 10 april 2011 10:00

Vi hade en fantastiskt mysig dag igår. Jag och maken åkte och shoppade lite, sedan mötte vi upp våra vänner på en uteservering i Gbg. Solen sken och vi åt god mat och drack gott vin. Sedan var det dags för Robert Gustavssons show på Rondo. Så sjukt kul! Skrattade så att tårarna rann, verkligen förlösande. En superkul dag när jag kände mig ungefär som vanligt.


Men när jag vaknade på hotellrummet i morse, så kom ångesten krypandes...Tårarna började rinna och jag börjar inse att snart, om 3 dagar ska jag få cellgifter. Jag! Känns helt sjukt. Känns som jag ska resa bort i ett halvår. Vid frukosten pratade vännerna om vad de ska göra i påsk, själv satt jag och funderade på hur jag kommer att må i påsk...För det mesta är jag stark och tänker positivt, men idag, när kontrasterna mellan mitt vanliga liv och mitt kommande liv blir så starka i mina tankar, då är det inte så lätt att vara positiv...


Nu ska vi åka hem och fira sonens 20-årsdag.

Presentation


Hej! Jag är en vanlig kvinna, 41 år med tre barn och man som bor på Västkusten. Den 16 februari fick jag reda på att jag har cancer i tjocktarmen. Jag operade bort 1 meter av tjock och tunntarm, dessutom blindtarmen. 41 körtlar togs bort, men INGEN var sm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig


Ovido - Quiz & Flashcards