Alla inlägg den 8 april 2011

Av pausa - 8 april 2011 07:34

Flera nätter sedan jag fick beskedet har jag drömt att min man lämnar mig. Antingen har han träffat ngn annan, eller så har han bara tröttnat på mig. Jag blir lika glad varje gång jag vaknar och ser att han ligger bredvid mig. Jag antar att drömmarna bottnar i rädslan att han inte ska orka med denna process. Det är ju inte direkt så att man visar sig från sin bästa sida...Eller så kanske det är min rädsla, att jag inte kommer att överleva denna resan...


I dag åker vi till Gbg och shoppar för att ikväll möta upp min övriga familj för att fira sonen R som fyller 20. Vad som än händer med mig, så är jag SÅ glad att jag har fått vara med om de här 20 åren med honom. Mina pojkar är 17, 20 och de har jag med en annan man. De har alltid bott mest hos mig, därför känner jag extra stort ansvar för dom. Dottern som är 9 har jag med min nuvarande man, och det känns mer tryggt för henne.

Men jag SKA överleva denna skiten, så det så.

Presentation


Hej! Jag är en vanlig kvinna, 41 år med tre barn och man som bor på Västkusten. Den 16 februari fick jag reda på att jag har cancer i tjocktarmen. Jag operade bort 1 meter av tjock och tunntarm, dessutom blindtarmen. 41 körtlar togs bort, men INGEN var sm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig


Ovido - Quiz & Flashcards