Alla inlägg den 3 april 2011

Av pausa - 3 april 2011 16:14

När man hamnar i en sån här situation, när livet ställs på sin spets, då känner man verkligen vilka människor man orkar med. Vissa tar energi, och vissa ger energi. Det handlar såklart inte bara om dom utan om mig med, jag är inte så himla kul just nu... Men jag väljer att umgås med dom som ger mig energi vilket jag gjort denna  helgen. I fredags var jag hos fam K med fam G- jättemysigt med god mat och rödvin. Igår var vi hos fam A-K och G och åt god mat och drack gott vin där med. Passar på att umgås med folk nu, då jag får för mig att jag inte kommer orka när cellgifterna sätter igång. Idag har jag och maken varit med mina stora söner och shoppat- riktigt mysigt att få göra ngt bara med dom. Börjar räknar ner nu, om 10 dagar är det dags för första behandlingen. Känns både skrämmande och spännande att se hur jag reagerar. Helt surrealistiskt.

Presentation


Hej! Jag är en vanlig kvinna, 41 år med tre barn och man som bor på Västkusten. Den 16 februari fick jag reda på att jag har cancer i tjocktarmen. Jag operade bort 1 meter av tjock och tunntarm, dessutom blindtarmen. 41 körtlar togs bort, men INGEN var sm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig


Ovido - Quiz & Flashcards