Alla inlägg den 9 april 2011

Av pausa - 9 april 2011 07:53

Vi hade verkligen en jättemysig dag/kväll i Gbg igår. Först shoppad vi till dottern, och sen mötte vi upp bror, hans sambo och min mamma på en italiensk restaurang. Supergod mat och gott vin, så nu har jag fyllt på mina smaklökar inför cellgiftsbehandlingen. Tydligen är det en av dom tråkigaste biverkningarna, att mat och dryck inte smakar.


Jag känner dock att jag inte är hundra. När vi gick i nordstan så blev jag yr och fick overklighetskänslor. Tror mer att det är den mentala sidan som spökar. Därför har jag bestämt mig för att INTE shoppa med tjejerna idag när vi ska till Gbg (igen!) ett gäng. Vi ska ju se på Robert Gustafsson, och igår tog jag och maken beslutet att också ta in på det hotell som de andra ska sova på. Vi hade tänkt att spara in dom pengarna och sova i mammas lägenhet, men vad fan, man lever bara en gång...osv


Jag kommer istället att hänga med männen under dagen. Här lyser solen, och jag kan tänka mig ett glas vin på en uteservering.

4 dagar kvar till cellgifterna ska sprutas in i min kropp. Funderar SÅ över vad dom kommer att göra med mig? Hur jag kommer att må? Och framför allt, hur kommer jag må psykiskt...

Presentation


Hej! Jag är en vanlig kvinna, 41 år med tre barn och man som bor på Västkusten. Den 16 februari fick jag reda på att jag har cancer i tjocktarmen. Jag operade bort 1 meter av tjock och tunntarm, dessutom blindtarmen. 41 körtlar togs bort, men INGEN var sm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig


Ovido - Quiz & Flashcards