Alla inlägg den 26 april 2011

Av pausa - 26 april 2011 18:17

Idag har jag nog fått bevis på varför jag inte ska jobba just nu. Jag gick upp med dottern 07 och var hur pigg som helst, men efter en timme så stensomnade jag i soffan med datorn i knät. Detsamma nu på eftermiddagen, stensomna när jag satt och läste. Alltså är jag inte speciellt pigg;)


För övrigt har jag varit på sjukhuset och tagit prover inför morgondagens behandling. Det går fort tänkte jag, men på mottagningen satt 25 pensionärer redan i kö. Varför har pensionärer beiga kläder? Och varför kan inte pensionärer förbereda sig och ha koll på sitt nummer och ha sin nummerlapp och sin legitimation framme? Förlåt. Jag kommer säkert bli likadan när (om) jag blir gammal, men lite irriterande är det att de tar sån tid på sig...


Annars har det varit en av de segaste dagarna på länge, nästan så jag ser fram emot morgondagens behandling på 3 h, så det händer ngt;)

Av pausa - 26 april 2011 07:55

Vaknade pigg som en lärka trots att jag somnade sent igår. Idag skulle jag verkligen kunnat jobba...men samtidigt så vet jag att det är bra att fylla på energidepån inför morgondagens behandling.


Igår kom 80(!) poliser till byn för att bevaka fotbollsmatchen mellan LSK och Hammarby. HELT sjukt att man lägger så mycket resurser på en fotbollsmatch. Jag tycker verkligen att lagen kan spela inför tomma läktare om inte fansen kan sköta sig. Skattepengarna ska gå till skola, omsorg och sjukvård och inte till testosteronstinna hanar. Grrr.

Presentation


Hej! Jag är en vanlig kvinna, 41 år med tre barn och man som bor på Västkusten. Den 16 februari fick jag reda på att jag har cancer i tjocktarmen. Jag operade bort 1 meter av tjock och tunntarm, dessutom blindtarmen. 41 körtlar togs bort, men INGEN var sm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig


Ovido - Quiz & Flashcards